Handelsbetingelser – LuLo
Vores hjemmeside har begrÌnset understøttelse for din browser. Vi anbefaler at du skifter til Chrome eller Safari

1-3 Dages LeveringstidFri Fragt Ved Køb Over 399 kr.

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

LuLo – enkeltmandsvirksomhed
Kløvermarken 26
6440 Augustenborg
CVR nr.: 39742209
Telefon: +45 42 46 90 44
E-mail: kontakt@lulo.dk


BETALING

LuLo modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard & MobilePay. Betalingen vil først blive trukket pü din konto, nür varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms.

 

Du kan ogsĂĽ vĂŚlge Anyday som betalingsmetode.
Med Anyday kan du dele din betaling op i 4. Du betaler 25 % nĂĽr varen leveres, og det
resterende beløb betales af over de følgende 3 müneder. Anyday er gratis for dig, sü
lĂŚnge du betaler til tiden. Med Anyday fĂĽr du en konto, som du kan anvende ved alle
webshops, der tilbyder betaling gennem Anyday. LĂŚs vilkĂĽr for Anyday her:
www.anyday.io/da/terms-conditions/shopper

Vi tager ikke kortgebyrer.


LEVERING

LuLo tilstrĂŚber altid at afsende ordre indgĂĽet inden kl. 17 samme dag, ordre herefter
sendes nÌstfølgende hverdag.
Vi sender til hele Danmark. Fragtpriser fra 39 kr. 
DAO Levering til pakkeshop 39 kr. ( Gratis ved køb over 399 kr)
DAO Omdeling til privat 45 kr.
GLS Levering til pakkeshop 45 kr.
GLS Omdeling til privat 65 kr.


Varer vil blive leveret pĂĽ leveringsadressen/pakkeshoppen, der angives ved bestillingen
medmindre andet er aftalt.
Dine varer kan sendes med DAO & GLS
Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 1-3 hverdage efter
bestillingen.


For visse varer gÌlder sÌrlige leveringsvilkür. Betingelserne vil fremgü specifikt forud for køb af disse varer.


Reklamationsret

Der gives 2 ürs reklamationsret i henhold til købeloven nür du handler hos os som
forbruger. Vores reklamationsret gĂŚlder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du Hvis din
reklamation er berettiget, betyder det, at du kan fĂĽ varen repareret, ombyttet, pengene
retur eller afslag i prisen, afhĂŚngig af den konkrete situation. Reklamationen gĂŚlder ikke
fejl eller skader begĂĽet ved forkert hĂĽndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i
"rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. Hvis du reklamerer inden for to mĂĽneder
efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid vĂŚre rettidig.
LuLo vil dĂŚkke returneringsomkostninger i et rimeligt omfang, dette hvis din reklamation er
berettiget. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk ogsĂĽ at fĂĽ en
kvittering for afsendelse, sĂĽ vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
LĂŚs mere om din reklamationsret pĂĽ Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.

For at sende varen tilbage skal du kontakte vores kundeservice, for at fĂĽ tilsendt en gratis pakkelabel, og dermed ikke bruge returportalen.


Fortrydelsesret


Der gives 14 dages fuld fortrydelsesret pü varer købt i vores webshop nür du handler som forbruger.
Perioden regnes fra den dag; 
- Hvor du modtager ordren.
- FĂĽr den sidste vare i fysisk besiddelse, nĂĽr det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, bestilt i ĂŠn ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange.
- FĂĽr det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, nĂĽr det drejer sig om aftale af levering af varer, der bestĂĽr af flere partier/dele.
- Den første vare i fysisk besiddelse, nür det drejer sig om regelmÌssig levering af varer over en bestemt periode.


For at sende varen tilbage skal du benytte vores returportal ved at klikke HER.
Hvor du har mulighed for at købe en returlabel. Du udfylder formularen og betaler for returfragten, derefter für du tilsendt en mail med en returlabel, som klistres fast pü returpakken. Pakken skal derefter afleveres i en pakkeshop.

Du kan ikke fortryde ved blot at nĂŚgte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende Ên eller flere varer retur,
selvom de er købt i Ên ordre.
BemÌrk, at du ikke für fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper indgür ikke i fortrydelsesretten:
- Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fĂĽet et tydeligt personligt prĂŚg.
- Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemĂŚssige ĂĽrsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er brudt efter leveringen.
- Varer, der grundet sin art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering og
ikke kan skilles ad igen..
- Udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er pübegyndt med forbrugerens forudgüende udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, nür tjenesteydelsen er fuldt udført.


Returnering

Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Nür du returnerer, er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlÌgge en kopi af ordrebekrÌftelsen i pakken. 
Du bĂŚrer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.


Varens stand ved returnering

Du hÌfter kun for eventuel forringelse af varens vÌrdi, som skyldes anden hündtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslü varens art, egenskaber og den müde, hvorpü den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, det der ovenfor beskrives, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun für en del eller intet af købsbeløbet retur, afhÌngig af varens handelsmÌssige vÌrdi pü modtagelsestidspunktet - af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur mü du altsü afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.

Beløbet du kan fü tilbage afhÌnger af varens handelsmÌssige vÌrdi, og i visse tilfÌlde
kan det betyde, at du kun kan fĂĽ fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.


Tilbagebetaling

Fortryder du dit køb, für du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os retur.
I tilfÌlde af en vÌrdiforringelse, som du hÌfter for, fratrÌkkes denne købsbeløbet.
Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Klagemuligheder

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kontakt@lulo.dk.
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan en klage over en vare indgives til Center for Klageløsning, NÌvnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for NÌvnenes Hus.
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopĂŚl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@lulo.dk

Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, nür du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere
varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Lulo og opbevares
i fem ĂĽr, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en rĂŚkke andre virksomheder, som opbevarer og
behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger pĂĽ vores vegne og
mĂĽ ikke bruge dem til egne formĂĽl.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger
en tilstrĂŚkkelig beskyttelse.

Den dataansvarlige pĂĽ lulo.dk er Debbie Eskildsen.
Du har ret til at fĂĽ oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at fü dem rettet. I nogle
tilfĂŚlde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. vĂŚre
hvis dine data ikke lÌngere er nødvendige i forhold til det formül, som vi skulle bruge dem
til. Du kan ogsĂĽ kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid
med lovgivningen. Du kan skrive til os pĂĽ: kontakt@lulo.dk.
Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gÌldende)
Til:
Lulo.dk
Kløvermarken
6440 Augustenborg
E-mail: kontakt@lulo.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gÌldende i forbindelse med
min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:
________________________________________________________________________

Bestilt den: _______________________________ Modtaget den: _________________

Forbrugerens navn: _______________________________________________________

Forbrugerens adresse: _____________________________________________________

Forbrugerens underskrift: _________________________________________ Dato: __

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 13.11.2022

Kurv

Vi har desvĂŚrre udsolgt

Din kurv er tom