Ofte stillede spørgsmål – LuLo
Vores hjemmeside har begrænset understøttelse for din browser. Vi anbefaler at du skifter til Chrome eller Safari

1-3 Dages LeveringstidFri Fragt Ved Køb Over 399 kr.

Hej! Hvordan kan vi hjælpe dig?

Se vores svar på webshoppens oftest stillede spørgsmål herunder (FAQ). Kan du ikke finde svaret? Skriv til vores livechat, eller gå til kontaktsiden

Min ordrer

Hvor lang er leveringstiden?

Vi bestræber os på at behandle alle ordrer hurtigst muligt, så du kan få glæde af din vare med det samme. Du kan forvente en leveringstid på 1-3 hverdage. Har du lagt din ordre inden kl 17, afsender vi samme dag, når det er almindelige lagervarer.

Kan jeg annullere eller ændre min ordre?

Afhængigt af ordrens status, så har vi mulighed for at annullere en afgivet ordre, ændre farvevalg eller hjælpe med en ændring af leveringsadressen. 

Du kan benytte dig af vores livechat, kontaktformular eller ringe til os på +45 42 46 90 44

Er min ordre forsikret under forsendelse?

Ja det er den. Alle ordrer bliver sendt som forsikret pakke, med track and trace.

Hvad sker der hvis min vare ikke er på lager?

Hvis en vare mod forvetning ikke er på lager ved din bestilling, leveres den normalvis inden for 6-7 hverdage. Du kan naturligvis annullere din ordre, hvis leveringstidstiden ikke passer dig.

Hvordan tilføjer jeg en rabatkode?

Når du har lagt dine varer i kurven så skal du gå videre til kassen, hvor der er et tekstfelt der står "Rabatkode" der skal du indtaste din rabatkode, derefter trykker du tilføj.

Retunering

Hvad er min fortrydelsesret?

Som udgangspunkt har du ret til at fortryde dit køb indenfor 14 dage efter at du har modtaget din ordre.

Jeg vil gerne sende en vare retur, hvad gør jeg?

Du kan enten sende til vores adresse Kløvermarken 26, 6440 Augustenborg – eller du kan købe en returlabel til GLS retur inde på vores returportal KLIK HER - den er gratis kr. 

Ønsker du en ombytning kan du ligeledes bruge ovenstående mulighed.

Kontakt gerne vores kundeservice hvis der er nogle spørgsmål med det, eller andet :)

Jeg har modtaget en forkert eller beskadiget vare?

Så kontakt os meget gerne på vores livechat, kontaktformular, eller ring til os på +45 42 46 90 44 – så vil vi få afhjulpet dig hurtigst muligt. Vi sender dig selvfølgelig en gratis returlabel.

Betaling

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Vi tilbyder kortbetaling med VISA Dankort, VISA, MasterCard, Apple Pay, AnyDay samt Mobilepay

Hvornår bliver pengene fra købet trukket?

Hvis du betaler med betalingskort på vores webshop, vil beløbet først blive hævet/trukket på dit kort, når vi afsender varen.

Din bank kan dog godt reservere beløbet på din konto, men vi vil altså først trække beløbet i forbindelse med afsendelse af din bestilling.

Hurtig levering & fri fragt

Fri fragt ved køb over 399,-
Leveringstid 1-2 hverdage.

Click & Collect

Bestil og betal online, og din ordre er klar til afhentning inden for 30 min.

Håndlavet kvalitet

Alle vores smykker er håndlavet, vi bruger kun de bedste kvalitets materialer.

5 Stjernet kundeservice

Har du spørgsmål, eller brug for hjælp?
Så er vores dygtige kundeservice altid klar til at hjælpe dig.

Kurv

Vi har desværre udsolgt

Din kurv er tom